Recent Updates Toggle Comment Threads | Keyboard Shortcuts

  • cherryblossompiku 12:50 pm on July 23, 2011 Permalink | Reply
    Tags: status   

    hmm.. today was a hungry day.. im suppose to stop make some noddles..hehehe…yeach. I wanna live healty somehow.

    Advertisements
     
  • cherryblossompiku 11:33 am on July 23, 2011 Permalink | Reply  

    Cute Stories here 

    yeah..i got some stories here i searching in some blog. but i forgot where im read it..hehehe. sorry!! i think this story kinda cute…just read it out..make me smile a little bit.:)

    Attending a wedding for the first time, a little girl whispered to her mother, “Why is the bride dressed in white?” “Because white is the color of happiness, and today is the happiest day of her life.” The child thought about this for a moment, then said, “So why is the groom wearing black?”  (More …)

     
  • cherryblossompiku 3:54 am on July 23, 2011 Permalink | Reply
    Tags:   

    Today I want to promote my favorite link..hehee
    http://just-bellablog.blogspot.com/
    its my first blog afterall. This blog about koreanaddict update..hope u like this to..hmm.. do you want to be promote? Tell Me..I very well happy…:)

     
  • cherryblossompiku 3:49 am on July 23, 2011 Permalink | Reply
    Tags:   

    its Saturday. and I just breakfast with some instant noddle…hahaha..so pathetic…yeach, i live alone. Maybe, it some problem if your collage far from your home…This it My noddle.. Here i come..Do you want to try some ??What your breakfast today?

     
    • M's blackboard 1:01 pm on July 23, 2011 Permalink | Reply

      well I live with my friends in apartment, my usual breakfast before going to the uni in 5 mins is K mini breakfast or K redBerry! … sometimes I wait for my class to finish and have a real breakfast in one of the coffe shops in the university !!!

  • cherryblossompiku 2:48 am on July 23, 2011 Permalink | Reply
    Tags: poem   

    Only in Sleep, My Memory 

    Yesterday I got this poem from Poemhunter.com and found it simply beautiful. The unforgettable memories of a childhood. So here it is.

    I have left the original formatting in place. It looks rather eye catching.
    Well, at least, so I think.

    sleep

    (More …)

     
  • cherryblossompiku 2:09 pm on July 21, 2011 Permalink | Reply
    Tags:   

    yup..it’s first post.. 

    " rejection letter stored here "

    Hmm. i dont mind everything i post its going to be my moody. like happy,sad, cry, and anything else i felt..maybe, my post kinda boring somehow..but,that’s what is i think..life it sometimes kinda boring yeah…honestly, its my second blog i maked it..why?? i make some blog again..maybe u know what i’m mean…yeach, it’s Boring with my first blog…im want to make some different theme/variation for my blog..yesterday, i like all about kpop lover..do you? 🙂 maybe u want to visit my first blog, if you want .< here is a link> hehehe…beside, im felt boring about my first blog, i wanna update them..yeah, i really,really like kpop drama.. I think my imsomnia get from it.hehehe. (More …)

     
c
Compose new post
j
Next post/Next comment
k
Previous post/Previous comment
r
Reply
e
Edit
o
Show/Hide comments
t
Go to top
l
Go to login
h
Show/Hide help
shift + esc
Cancel